Reklamace a záruka na zboží
-
Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.
-
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
-
Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti Trika24.cz na uvedené kontaktní údaje písemně a to e-mailem na info@trika24.cz.
-
Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.
-
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
-
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
-
vady vzniklé běžným používáním
-
nesprávným použitím výrobku
-
nesprávným skladováním či uchováváním
-
nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl 'Ošetřování textilu s potiskem')
-
zboží potištěné na míru dle přání zákazníka
Postup při reklamaci:
-
Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na kontaktní adresu .
-
Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na Trika24.cz.
Adresa na zasílání reklamací:
Trika24.cz
Zábrdovická 827/10
615 00 Brno
O VašÍ reklamaci rozhodneme ihned, nejpozději však do 5 pracovních dní po obdržení reklamovaného zboží na náš sklad. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující, tedy spotřebitel, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.