VÍTÁME VÁS  v eshopu sítotiskové dílny TRIKA24. V mobilní verzi začněte záložkou KATEGORIE.

Celkem 0 položek
0 Kč

Reklamační řád

Reklamace a záruka na zboží

  1. Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.

  2. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.

  3. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti Trika24.cz na uvedené kontaktní údaje písemně a to e-mailem na info@trika24.cz.

  4. Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.

  5. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  6. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním 

  • nesprávným použitím výrobku

  • nesprávným skladováním či uchováváním

  • nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl 'Ošetřování textilu s potiskem')

  • zboží potištěné na míru dle přání zákazníka

 

Postup při reklamaci:

  • Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na kontaktní adresu .

  • Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na Trika24.cz.

Adresa na zasílání reklamací:

Trika24.cz
Zábrdovická 827/10
615 00 Brno

 

O VašÍ reklamaci rozhodneme ihned, nejpozději však do 5 pracovních dní po obdržení reklamovaného zboží na náš sklad. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující, tedy spotřebitel, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, 
www.coi.cz.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz